Officieel leasepartner van

Hoe te handelen bij diefstal of inbraak

Criminaliteit komt voor in allerlei vormen en maten. Wat er ook is gebeurd, het is altijd vervelend. Is er ingebroken in jouw Private Leaseauto of is hij gestolen? Ben je jouw kentekenbewijs kwijt? Is je kenteken gestolen? Auto Abonnement helpt je graag bij bij de oplossing, zodat je vlot weer de weg op kan.

Diefstal, vermissing of inbraak

Bel altijd eerst de BerijdersDesk op 033 4549555. Zij zijn bereikbaar van 08.00-17.30 uur en daarbuiten word je doorgeschakeld naar de Alarmcentrale.

  1. Doe aangifte bij de politie, dat is belangrijk voor de verzekering. Dat kan ook online.
  2. Heb je schade of is je auto gestolen? Vul binnen 48 uur het schadeformulier in zodat we voor jou aan de slag kunnen.
  3. Een medewerker van het Schadeteam neemt contact op.
loading...

Vermissing of diefstal kentekenbewijs en/of kentekenplaat

In geval van verlies of diefstal van kentekenbewijs en/of kentekenplaat volg je het proces zoals hierboven beschreven. Houd er wel rekening mee dat voor de vervanging kosten worden doorbelast (€ 60 exclusief kentekenplaten en € 90 inclusief).

loading...

Veelgestelde vragen

Als ik op Aanvragen klik, is de order dan definitief?

De order is dan nog niet definitief. Eerst zal beoordeeld worden of het Auto Abonnement financieel een verstandige keuze is. Dit gebeurt op basis van het kredietbeoordelingsformulier (VFN-norm). Bij goedkeuring wordt een overeenkomst opgesteld. Nadat de overeenkomst door beide partijen ondertekend is, is de aanvraag definitief. Volg de bijgeleverde instructies op en na het tekenen van de overeenkomst gaan de 14 dagen bedenktijd in. Gedurende de bedenktijd is het mogelijk, zonder opgaaf van reden en zonder kosten, de overeenkomst te ontbinden.