Al klant

Schade gereden? Of gelukkig toch alleen maar een vraag over onderhoud? Hier lees je alles over o.a. schade, reparatie, onderhoud, rijden in het buitenland en het einde van je leasecontract.

Schade of direct hulp nodig? Bel dan direct met onze BerijdersDesk via 033 4549555.
polo-grijs-ton-sur-ton-private-lease

Schade, wat nu?

Het is heel erg vervelend

Schade aan jouw Private Leaseauto? Vervelend! Bekijk hoe je zo snel mogelijk weer op weg kunt zijn. Wij zetten alles op een rij.

Meld schade direct via het schadeformulier als er geen tegenpartij betrokken is. Wanneer er wel een tegenpartij betrokken is gebruik dan het blauwe Europees Schadeformulier.

Direct hulp nodig? De BerijdersDesk is telefonisch bereikbaar tussen 08.00 en 17.30 op: 033 4549555.

loading...

Jouw Auto Abonnement contract

Uiteraard is het mogelijk om tussentijds aanpassingen te doen. Wanneer je wijzigingen wilt doorgeven in jouw contractgegevens zijn er een aantal zaken om rekening mee te houden. Wij zetten ze voor je op een rij. Wij vertellen ook meer over de opties zijn wanneer uw contract afloopt, zoals:

  1. De auto inleveren en in een nieuwe Auto Abonnement stappen.
  2. Het verlengen van het Auto Abonnement.
  3. De auto overnemen.
  4. Auto Abonnement beëindigen.
loading...

Onderhoud of pech

Met Auto Abonnement werken wij voor reparatie, onderhoud en het vervangen van banden altijd samen met de merk-dealer. Voor reparatie, onderhoud en het vervangen van banden is de merk-dealer het aanspreekpunt. Omdat wij graag willen dat je zoveel mogelijk plezier beleeft van de auto, maken wij voor reparaties en onderhoud uitsluitend gebruik van originele onderdelen. Wij werken daarom niet samen met universele garage bedrijven.

Voor pechhulp staat de BerijdersDesk voor je klaar op 033 4549555.

loading...

Praktische informatie

Meer informatie nodig over het dagelijkse gebruik? Wij zetten de informatie op een rijtje over de volgende onderwerpen:

  • Autoverzekering
  • Eigen Risico
  • Private Lease en BKR
  • Bekeuringen
  • Facturatie
  • Overige vragen
loading...

Diefstal of inbraak

Bij diefstal of vermissing raden wij aan direct aangifte te doen bij de politie. Wij hebben het proces-verbaal namelijk direct nodig om de melding in behandeling te nemen. Ook als er sprake is van inbraak of inbraakschade, meld dit dan direct bij de politie.

loading...

Rijden in het buitenland

Met een Auto Abonnement private leaseauto mag je uiteraard rijden in het buitenland. Je auto is verzekerd in de landen die op de groene kaart staan en in het Auto Abonnement zit standaard internationale pechhulp.

Houd bij het afsluiten van het Auto Abonnement wel rekening met de extra kilometers die een rit naar het buitenland kost. Want anders krijg je misschien te maken met onverwachte kosten.

loading...

Veelgestelde vragen

Kan ik tussentijds mijn looptijd/kilometrage aanpassen?

Contract voor 1 februari 2016:

Ja, het kilometrage of de looptijd van Auto Abonnement kan tussentijds worden aangepast. Dit heeft wel gevolgen voor de hoogte van het maandbedrag. Wanneer wij constateren dat er meer kilometers zijn gereden dan in het contract is overeengekomen, zullen wij het gemiddelde jaarkilometrage hierop aanpassen. De meer- of minder- kosten worden verrekend. Het is ook mogelijk om zelf tussentijds een herberekening bij ons aan te vragen.

Neem direct contact met ons op via (033) 454 91 38 (op kantoortijden) of privatelease@vwpfs.nl wanneer het afgesproken kilometrage wordt overschreden of juist niet gehaald wordt of wanneer de looptijd aangepast dient te worden. Zo blijven de maandelijkse kosten in lijn met het verbruik.

Contract vanaf 1 februari 2016:

Het kilometrage mag enkel worden aangepast wanneer dit gelijk is aan of goedkoper is dan de kilometerverrekening. Eén keer per jaar berekenen we het totaal aantal gereden kilometers over de gehele leaseperiode vanaf ingangsdatum tot nu ten opzichte van de contractueel afgesproken kilometers. De meer of minder gereden kilometers (dan afgesproken in het contract) worden hierbij verrekend.